YouSee can't see.

Kombinationen af et kreativt (og ekstremt tålmodigt) menneske OG verdens officielt dårligste kundeservice har mundet ud i en noget usædvanlig sag hos YouSee.

Kreativ direktør og partner i Advance, Morten Kirckhoff, har indtaget rollen som den bønfaldende og evigt optimistiske mand, der bare har ét eneste ønske: At blive kunde hos YouSee.

Noget, de fleste virksomheder vil elske. Bare ikke YouSee. Her gør de, hvad de kan for at forhindre nye kunder i biksen.

Morten har bedt YouSee om at blive kunde hos dem over 30 gange. Mindst.

Skærmbillede 2014-07-22 kl. 00.03.37.png

Ovenfor viser, hvordan det startede. 

Læs selv den obskure, sørgelige og tragikomiske dialog mellem Kirckhoff og medarbejderne hos YouSee - som åbenbart ikke er blomsten af Danmarks ungdom -  her

 'Lidt skarpere'? Lidt uheldigt pay off.

'Lidt skarpere'? Lidt uheldigt pay off.