Fredagsguf: Perfekt indsigt fra Adobe og wauw-effekt fra Honda

De har haft travlt ovre på Hondas tegnestue. I den 2 minutter lange film 'Paper' er der nemlig referencer til rigtig mange highlights i Hondas historie.

Et mix af tusindvis af håndtegninger er fiflet sammen i et 3D-univers, der viser Hondas udvikling fra start til nu (og til fremtiden). Detaljerne er utroligt flotte. Selv papirenes farve skifter fra gulligt sepia til nutidige farver, efterhånden som historien skrider frem.

Det hele pakkes fint ind til sidst med taglinen/hashtagget #PowerofDreams:

Og så får du en herlig film fra Adobe for deres Adobe Marketing Cloud. Adobe rammer dig lige i hjertet med en indsigt, du helt sikkert kender.

Med Adobes værktøj, som er et par år gammelt, kan marketingmænd og -damer holde styr på al den data og de målinger, der indgår, når større kampagner skal bikses sammen.

For hvis ikke alt og alle er alignet, når kampagnen skal launches, kan det ende med et brag, ifølge Adobe. Det kan det nu også alligevel, eftersom reklamefolk er fra Mars og kunderne fra Venus..

Det er Goodby, Silverstein & Partners, der står bag filmen. Faktisk er 2 andre Adobe Marketing Cloud-film gået forud for den, du ser ovenfor; jeg synes bare ikke, de er lige så gode.
Hvis du vil se dem, så hedder de 'Click, Baby, Click! og Woo Woo? 

Go' fredag aften!
Husk, at der er Kulturnat i aften - et perfekt sted at få nye input til din kreative hjerne!

Kreativt team skaber ny religion

Det unge, kreative team, August Laustsen & Eva Ebbensgaard fra Kreativ Kommunikation på DMJX, er i fuld gang med at opstarte en ny religion. En religion, jeg tror, de fleste advertising nørder kan tilslutte sig. 

August og Eva tror på adam&eveDDB i London. Faktisk er de så ortodokse, at de p.t. kæmper med at indsamle de 150 underskrifter, det kræver, for at oprette en religion her i landet.

Kirken hedder  Church of adam&eveDDB - og smut da lige ind og smid din underskrift, så verden kan få noget ordentlig religion!

(Reklamejam troede, religion var noget, der opstod nedefra. Men det er åbenbart noget, man kan signe op til. Så ved vi dét)

August og Eva - hvis navne til forveksling minder om Adam & Eve - er godt på vej mod de 150 underskrifter og har tilmed fået en invitation fra det famøse bureau i London! Du kan i øvrigt se teamets fine portfolio her.

Faktisk befinder det unge makkerpar i skrivende stund i London hos adam&eveDDB -sikkert mæskende sig i pints og fish'n chips - for forhåbentligt at lande den praktikplads, det hele drejer sig om.  

Al held og lykke herfra!

Designkonkurrence: Vind Ægget

Radisson Blu og REPUBLIC of Fritz Hansen har udskrevet en designkonkurrence om Arne Jacobsens 'Ægget'.

Konkurrencen henvender sig til alle med et designtalent. Sådan ét er der mange, der mener at have - men du og jeg ved jo godt, at det er de færreste, der faktisk har det.

Hvis du kan designe et betræk til Ægget, som slår benene væk under juryen, er det nu, du skal slå til. 

Præmien til vinderen er Ægget betrukket i dit eget design. Alle 15 finalister modtager en miniatureversion af stolen
+ 2 overnatninger på et valgfrit Radisson Blu-hotel.

Deadline for indsendelse er 13. oktober 2015, og du kan se meget mere om konkurrencen her

Fredagsguf: Spies og mormor i stærk alliance

 Spies gør det igen - og opfordrer dig til at gøre det for din mor.

Det er UHØRT godt lavet af Robert/Boisen & Like-minded. Og fantastisk at Spies viser os, at ikke alle kunder stikker halen mellem benene/ikke tør/ikke har budget/ikke lige havde dét i tankerne/gerne vil nedtone det lidt/gerne vil have mere logo/you name it.

Det kan selvfølgelig snildt være, at Robert/Boisens idé på papiret var langt vildere end det færdige resultat, og at kunden har trukket i land på nogle parametre. Det vides ikke.

Men det ændrer ikke på, at filmen herunder har fantastisk internationalt format, og med næsten 2 millioner Youtube-visninger må siges at være gået viralt. 

Stærkt.

Undertegnede vil fluks sende opfordringen afsted til hhv. egen mor og svigermor (dog uden garanti for ROI)

 

Se første film i knalde-føljetonen fra Spies og Robert/Boisen her:

6 hurtige fra hverdagen

Jeg har været rundt i byen og fanget en ting eller to på min vej. Som altid er billederne ikke for gode, men lad os bare aftale, at det er en del af stilen her på bloggen. Pinterest er so last year - Iphone 4 m. fedtet kameralinse er in. 

Missetoast
Trods stress og jag på hovedbanegården forleden, var jeg nødt til at stoppe op og fange dén her for Rejsekortet.
Er det bare mig, eller distraherer annoncen ikke netop?.. Jeg forstår det ikke. 

Men reelt er det jo en genistreg fra Rejsekortets side. Når du glemmer at tjekke ud, fordi Rejsekortet har sat en outdoor op med en toast-kat, er det penge lige ned i Rejsekortets dybe lomme. Ikke helt dumt.

VIP: Virkelig Intetsigende Parcelhus
Og så er der HusCompagniet, som i følge annoncen tydeligvis har opført luksushusET i Værløse. En VIP-lounge, hvor der virkelig er kælet for de lækre detaljer. Det kan enhver se.

Hvad det er, HusCompagniet har misforstået, ved jeg ikke. Men 'VIP i Værløse' og 'kælet for alle detaljer' synes jeg ikke, det just ligner. 

Faktisk ligner det snarere Dødens Pølse på Lars Tyndskids mark, og det er der sikkert også masser af muligheder i
- og med 190 m2 er der uden tvivl plads til at drømme om luksus - men det kan de da bare sige, som det er. 


En lang omgang tomgang
Hos Ecco er de ude i noget med et par ultrabløde sneaks. Og en imponerende gang bla bla-agtig brødtekst, du kan nærlæse, hvis du scroller lidt.

Brødteksten fortæller, at faktisk er sneaks'ene SÅ gode, at dit liv bliver bedre, og faktisk bliver dit parforhold det også, for når kernen er i orden, og du er i stand til at køre noget paris-tema ind over noget new nordic iført bl.a. en praktisk sko, ja så er alt fedt, og når alt er fedt, har du overskud til detaljerne i dit liv, som fx ham. Det ville du ikke have uden den praktiske lædersko. 

Læs teksten, og tænk over det. Hvad er det egentlig, Ecco prøver at sige? Som de ikke kunne have sagt på 3 linjer? Eller på den sidste linje? 

Note to self: Find et nyt bureau
Og så er der webbanneret fra Post-it. Kunden, mange kreative ville elske at få en brief fra.

Men 'innovativt' og 'imponerende' er et sjovt ordvalg, ikke? Analoge papirlapper med klister bagpå bliver da ikke mere gammeldags og ikke-innovativt. Og at du ligefrem kan imponere dit team med Post-its, tvivler jeg på.

Jeg synes, det er synd, de ikke gav briefen til nogen, der kunne have givet de gode folk hos Post-it lidt mere kreativitet (og relevans) for pengene.

På Post-its' website er de ellers ret gode til at lave content. Kreativiteten stoppede dog brat, da det her webbanner skulle laves:

For god ordens skyld vil jeg lige indskyde, at der INTET er galt med gammeldags og analogt i den her sammenhæng, for når alt kommer til alt, er Post-its noget af det eneste i verden, der holder 100%

For god ordens skyld vil jeg lige indskyde, at der INTET er galt med gammeldags og analogt i den her sammenhæng, for når alt kommer til alt, er Post-its noget af det eneste i verden, der holder 100%

Sædbanken skyder med spredehagl
Jeg stod i mit fitnesscenter forleden, i pigernes omklædningsrum, og så denne annonce for Nordic Cryobank på indersiden af skabslågen.

Det er fint, de søger donorer, men er det ikke overkill at hænge den op hos pigerne?

Tiger på spring, pris i skjul
Hos Tiger skal de have props for at lave så fin en outdoor/butiksskilt som denne. Et nysseligt billede med kronhjorte på, som pynter foran butikken på Islands Brygge. Ingen budskaber eller grimme prissplashes. Kun Tigers logo og pay off.

For en gangs skyld er der ikke noget galt med at lave vinterlandskab.

Har du fanget en sær, sjov, smuk, skør, meningsløs, malplaceret eller på anden måde opsigtsvækkende form for kommunikation på din vej rundt i landet, så smid den gerne i Reklamejams retning eller del den med os på facebook :)

Fredagsguf: En blendet film og en overloaded printannonce

Flyselskabet Delta har lavet en safety-film, som er perfekt for dig at skyde weekenden i gang på! Og det bliver kun bedre, hvis du i læsende stund ikke er just ædru.

Det er Wieden + Kennedy i New York, der står bag filmen, som kom ud i Deltas fly i maj. Bureauet har formået at proppe det meste af internettet ind i filmen. En virkelig sjov (og utrolig lang) film, som du skal se til ende.

Til sidst får du nemlig lov at vælge, om du har lyst til at gense filmen i forskellige (meget kortere) versioner.
Du kan fx se den i en blendet version. Eller hvad med en pisket, pureret eller hakket udgave?

Manden fra Will it Blend? er også med. Og masser af andre dumme og geniale internetfænomener:

Det næste, jeg har fundet til dig, er en printannonce fra Brasilien. Bureauet hedder Loducca, og kunden er forfatteren Paulo Coelho, som har skrevet bestselleren The Alchemist.

Bogen har ligget på New York Times' bestsellerliste i 7 år, og det skal fejres. Derfor har bureauet og Paulo Coelho udgivet den 175-sider lange bog på en dobbelstidet printannonce samt på en outdoor.

Skulle der være en enkelt brasilianer (eller andre portugisisk talende) tilbage i denne verden, kan de altså nu læse hele bogen gratis. Det kræver blot et forstørrelsesglas og god tid:

Fra AdWeek

Fra AdWeek

Jeg synes, den fortjener en plads i kategorien 'Fredagsguf', fordi det er en sjov gimmick og en endnu sjovere måde at bruge printmediet på. Og så er det en på en gang underspillet og overlegen måde, hvorpå forfatteren markerer et 7-års jubilæum.

Fra AdWeek

Fra AdWeek

Fredagsguf: Far-jokes og håndlavede guns

YES mand, denne uge er én af dem, der byder på Fredagsguf!

Først får du en film fra børne-tv-kanalen Nickelodeon, der har lavet en støttefilm til de mange stakkels børn derude, som har levet en barndom i skyggen af deres fædres dårlige jokes. 

En sjov ide (især fordi undertegnede er pro far-jokes)

Den anden film, du SKAL se, er en superflot craft-film for det amerikanske våbenbrand Beretta.

Det handler ikke så meget om Reklamejams fascination af våben; det handler om, at filmen bare er sindssygt flot og lækkert lavet.

Jeg har før lagt den på Facebook, men da jeg ikke vil risikere, at du ikke fik set den dér, får du den nu også her. Enjoy:

Filmen er lavet af Ancarani Studio (som jeg desværre ikke kan linke til, da jeg ikke kan finde et website på dem).

Og så kan du godt glæde dig, til der snart kommer interviews på bloggen med en herlig fynsk AD'er, du skal kende! Mere siger jeg ikke.

God weekend!

Reklamebranchen og frisindet

Reklamebranchen er igen i rampelyset. 

DRK kører lige nu en programrække, som handler om danskernes frisind. Frisind i forhold til bl.a. nøgenhed, alkohol og sex. Indtil videre er 3 ud af 6 programmer blevt sendt.

Grunden til, at du skal klikke ind og se programmerne er, at reklamebureauerne Umwelt, Ogilvy og Public medvirker i programmerne. Det er sjovt at se dem, du kender, på tv; det kommer vi ikke uden om. Og så er programmerne interessante.

I alt medvirker 6 bureauer i de 6 programmer. Bureauernes rolle er at være 'eksperterne' der skal lave en fiktiv kampagne om det givne emne. En kampagne, der skal få danskene til fx at være mere venligtstemte over for folk, der siger nej til alkohol. 

Fuld af frisind
Ogilvy lavede fx en ret fin løsning: En øl, brygget på frisind. Øllen skal laves i 2 varianter, hvoraf den ene er uden alkohol. Dog uden at det tydeligt ses på etiketten. Så skilter man ikke med, om man er med eller uden alkohol:

Idé: Jakob Staalby, Mikkel Urhammer-Weltz, Jesper Isholm og Sara Carlsson. Design: Mikkel Urhammer-Weltz, Ogilvy. Foto fra DRK

Idé: Jakob Staalby, Mikkel Urhammer-Weltz, Jesper Isholm og Sara Carlsson. 
Design: Mikkel Urhammer-Weltz, Ogilvy. Foto fra DRK

Idé: Jakob Staalby, Mikkel Urhammer-Weltz, Jesper Isholm og Sara Carlsson. Design: Mikkel Urhammer-Weltz, Ogilvy. Foto fra DRK

Idé: Jakob Staalby, Mikkel Urhammer-Weltz, Jesper Isholm og Sara Carlsson. 
Design: Mikkel Urhammer-Weltz, Ogilvy. Foto fra DRK

Det, jeg har tænkt lidt over, er, om visse reklamebureauer er de rigtige til at lave frisinds-kampagner. Kampagner, der skal få danskerne til at være mere frisindede i situationer, hvor selvsamme bureauer har trukket opfattelsen i den netop modsatte retning.

Fx kom det frem i 1. program, at Umwelt har lavet film for Fitness World. Filmene er superflotte og har sikkert god effekt, for de oser af sex, smukke mennesker, perfekte kroppe og sved. På den lækre måde. 

Og nu sidder Umwelt så og skal overbevise danskerne om, at sådan er virkeligheden jo ikke. At vi danskere skal være vores kroppe bekendt, som de er, og ikke være så bange for vores egen og andres naturlige nøgenhed.

Er det troværdigt, at et bureau tager en hat på fra hver ende af skalaen? Sexet, slank og - i samfundets øjne - perfekt kropsideal den ene dag, og 'vær dig selv, som du er; tyk som tynd!' den anden dag?

Jeg er med på, at bureauer skal kunne sælge hvad som helst, og at alt ikke kan gå op i en højere moralsk enhed altid. Men det er alligevel værd at tænke over.

Det var en fin printannonce, Umwelt kom op med, men er det troværdigt, at et bureau kommunikerer to modsatrettede budskaber for 2 forskellige kunder? 

Partner i Umwelt, Mikkel Heideby med printannoncen. Foto fra DRK

Partner i Umwelt, Mikkel Heideby med printannoncen. 
Foto fra DRK

Man kan selvfølgelig også sige, at bureauerne jo bare er den kreative mellemmand, der gør, som kunden befaler. Om det er at sælge uopnåelige kropsidealer om tirsdagen og plædere frisind over for den naturlige krop om torsdagen... Det er kunden, der bestemmer.

Er reklamebranchen den rigtige til at gå forrest, når det handler om frisind?

Hvad synes du?

Næste program i rækken sendes i morgen - og du kan løbende se afsnittene HER (indtil de udløber om nogle uger) 

Du kan selvfølgelig også tænde for dit tv, hvis du har sådan ét, de næste 3 onsdage kl. 21.40 på DRK. 

STÆRKT! 8 youngsters vinder Cream Award!

I skrivende stund er der 8 unge fra DMJX, som vælter sig i et orgie af champagne, damer, smøger, overlegne status updates og massiv stolthed.

Det forestiller Reklamejam sig i hvert fald.

De 8 styks mand- og kvindfolk har nemlig fået at vide, at de er blandt de 20 vindere af Cream Competition
Det' satme sejt.

TEEEEELØØØØKKKEEEE for HELVED'! 

Til

Niklas Hultquist & Frederik Voetmann
- for den her rimeligt pæne mappe.

Stefan Arnoldus & Jacob Nørremark
- for deres ret flotte stuff, som ligger på Linkedin.

Anne-Sofie Kromand og Gustav Holst Eskildsen
for de her superflotte arbejder

Sebastian Risom Drejer og Mads Schmidt
for de her wauw-ting

Vinderne er fundet blandt kreative unge i HELE verden, så det er mildest talt et nåleøje, de 4 teams er smuttet igennem. Og præmien? En dag med eliten.

I år er det Grey London, der lægger lokaler til. Og den 17. september får de 20 vindere så lov at møde kreative direktører fra verdens bedste bureauer og vise deres mapper frem. 

Reklamejam vurderer, at det lugter lidt af et farvel til a-kassen..

Fredagsguf: 3 illustratorer, der forskønner din dag

Illustratorerne er en mindre, men vigtig del af reklamebranchen. Efterspørgslen af tegnere er blevet væsentligt mindre i branchen med årene, men der er stadig brug for dem. Det vil der nok være længe endnu. For når de først folder sig ud, illustratorerne, sker der magiske ting.

Ugens Fredagsguf er en hyldest til dem, der kan tegne dét, vi andre drømmer, og for hvem en tusch bliver til en tryllestav.

Du får 3 bud på illustratorer, som jeg er faldet over.

Kender du selv en eller flere illustratorer, der fortjener credit, så nævn dem endelig i kommentarfeltet.

Den første illustrator, jeg har fundet, hedder Lovisa Oliv og er svensk. Hendes streg er let og fantastisk, og på hendes site kan du se både fashion, beauty, avantgarde, lifestyle m.m.

Den næste illustrator er dansk. Han hedder Johannes Bojesen. Han er usædvanligt talentfuld, og kigger du på hans site, ser det ud som om, han kan tegne og illustrere alt. Alt. Johannes var i øvrigt illustratoren bag Ogilvy's Fernet Branca-film 'Bitter Voucher', som du ser nederst.

Nedenfor får du et mini-udpluk fra Johannes' mappe - men LOV mig at tage et smut forbi hans portefølje her

Den sidste illustrator er svensk og hedder Stina Persson. Hun har et ret personligt udtryk, som hun flere gange har inkorporeret i kommercielle projekter:

Mangler du en illustrator til din næste kampgane, er her i hvert fald nogle smukke bud. De er måske ikke helt billige - men hva' fa'en. Prisen er glemt, når kampagnen står funklende færdig.

God weekend!

Nyt dansk mobilselskab vil gøre verden til et bedre sted

Danmark har fået en virksomhed, der lever sin CSR-strategi for fuld udblæsning.

For det nyopstartede, danske mobilselskab GreenSpeak er CSR ikke blot en mission nedfældet på et par linjer i personalehåndbogen. Næ, når folkene bag GreenSpeak siger, de vil gøre verden til et bedre sted, så mener de det faktisk.

Men fordi vi efterhånden kender telebranchen, kunne man tro, at her blot er tale om en gang frelst salgs-ævl pakket ind i økologiske argumenter og serveret af CBS'ede slipsedrenge med hurtigknippersko.

Reklamejam har nu på fornemmelsen, at GreenSpeak mener det. At GreenSpeak er en oprigtigt velmenende virksomhed, du skal tage hatten af for.

For GreenSpeak GØR faktisk verden til et bedre sted. For eksempel donerer virksomheden al overskud til velgørende formål. Og du kan som kunde selv være med til at bestemme, hvilke. 

Og så er månedslønningerne på max 30.000 kroner for alle medarbejdere. Også direktøren.
Indtil videre arbejder folkene bag GreenSpeak dog gratis. Virksomheden skal lige give overskud, inden der er råd til lønninger. 

Virksomheden satser på et kundekartotek af ligesindede; dvs. kunder, der har lyst til at støtte gode formål. Kunder, for hvem det ikke er afgørende, om abonnementet kan fås en smule billigere hos konkurrenten.

Du kan med GreenSpeaks egne ord høre, hvad den usædvanlige forretningsstrategi går ud på:

Fra Reklamejams side er der fuld thumbs up til virksomheden. Nøj, hvor er det dejligt med en (umiddelbart) gennemsigtig virksomhed med en så flot strategi. Jeg håber, GreenSpeak får medvind i de grønne sejl - og at vi ser flere af den slags virksomheder fremover.

Besøg GreenSpeak's eget site og like deres Facebookside her

Fredagsguf: Animationsfilmen, der gør din fredag flyvende

Reklamejam har fået fingre i en film, du skal se. Den har ikke en disse med reklame at gøre, men det er heller ikke så vigtigt, for din inspiration skal jo alligevel komme alle mulige steder fra.

Filmen er et stykke animation, hvor to tegneseriegutter fræser byen rundt i en truck. Det er for drengerøve og reklamedamer, der kan skal have sparket weekenden i gang:

Det er animations-sammenslutningen The Line i London, der står bag. Og du kan i øvrigt få en masse indblik i filmens tilblivelse lige HER, hvor du også kan hente musikken gratis.

Derfor hater bil-elskere på amerikansk modebrand

Det amerikanske modebrand Rag & Bone har begået en kampagnefilm, der spot on har ramt bil-elskere verden over. 

CarBuzz kalder fx filmen for 'blasfemi'. 

Umiddelbart en standard-film. Og dog.
Filmen viser 1 stk. skinny, kvindelig model som poserer iført bare ben, uldfrakke og sur attitude, og en flot bil, der bliver smadret af stor sten. Bum.

Umiddelbart en standardløsning i kampen om opmærksomhed. Men wauw-effekten ligger som bekendt i detaljen:

Den ikoniske Porsche 911
Furoren skyldes, at den Porsche, der optræder i filmen, er den ikoniske 911'er fra 80'erne. Modellen er sjælden, og langt de fleste af hankøn vil give deres højre testikel for netop dén bil. Derfor er filmen så top-hamrende provokerende og går lige i hjertet på kendere.

Havde Rag & Bone (eller deres bureau) ikke haft den mindste indsigt i biler, havde de måske bare valgt den nyeste 911'er, som Porsche bare kunne sprøjte en ny ud af. Men så var omtalen udeblevet.

Rag & Bone's træk er sådan set raffineret nok, hvis man skal se nøgternt på det (selvom det er svært). Prøv selv:

Fredagsguf: Content med happy ending

For et par år siden lavede Cornetto en stribe kortfilm om kærlighed og begær. Konceptet  hed 'Cornetto Cupidity Love Stories'

Jeg har valgt de to film ud, jeg bedst kan lide, og som tryllebandt mig første gang, jeg så dem.

De har dog intet med is at gøre. De er 7-8 minutter lange og handler om kærlighed og love stories (andre af filmene flasher i højere grad Cornetto-vaflen, men jeg synes, det fungerer allerfinest, når brandet er helt underspillet og ikke optræder i filmen).

 Det er knaldflotte eksempler på content, der giver mig en oplevelse. En lille oplevelse bevares, men jeg er underholdt uden at tænke på, at det er et brand, der står bag. 

Der er goodwill til Cornetto, og du får mine 2 favoritter her:

Det er meget blødt og sødt og lige så violinerne spiller, men det er sgu fint lavet. 

Du kan se flere film - og læse mere om dem - hos Adweek
Det er MOFILM, der står bag filmene. 

PS: Beklager, hvis det ikke var dén happy ending, du forestillede dig, da du så overskriften..

Euroman går i kødet på bureauerne

Regel nr. 1, hvis du vil have fat i de unge er: Drop at tale som de unge. Det er gennemskueligt ad pommern til.
Og det lugter langt væk af lidt for voksne bagmænd uden ordentlig indsigt.

Alligevel dukker 'ung med de unge'-kommunikation op fra tid til anden, og nu har selv Euroman fået nok. I hvert fald harcelerer herremagasinet over en stribe særligt 'ungdommelige' kampagner som fx disse: 

Fedt at se, skattekronerne bruges fornuftigt.
Det bliver i øvrigt værre:

Det bliver endnu værre (her tabte Reklamejam underkæben helt ned gennem gulvet..):

Når kunden skal være kreativ...
Reklamejam ved godt, at ovenstående film ikke er udviklet af bureauer. Det håber jeg i hvert fald ikke. Mon ikke det er partierne selv, der har fået en 'sjov og kreativ ide'..? 

Og hvis der står bureauer bag de to politiske film, gætter jeg på, de kreative har fået vredet armene om.

'Vi skal lave en viral film!'...
Filmen med den grønne abe nægter jeg at tro, et bureau har udviklet. En eller anden hos omdeler-firmaet har derimod fået en virkelig god ide om at lave en 'viral film med skjult kamera og sort humor og ej hvor bliver det vildt og ungt'.

Suk. Pil jeres abe-film af Youtube, før I skader jeres brand yderligere.

Morale: Du skal kommunikere ærligt. Til alle
Uanset om der står et bureau bag kampagnerne eller ej; indlægget her er en generel opsang til os alle: Kommunikér ærligt og raffineret til de unge. Nøjagtigt som du gør til alle andre målgrupper. Skuespil og påtagethed holder alligevel aldrig. 
 

Se flere tåkrummende 'ung-med-de-unge'-eksempler her.